Thursday, September 2, 2010

u got served dumbass.

yepp, orang dah tak pandang apa yang kau buat sekarang
semua sebab apa yang kau dah buat dulu
semua sebab aku bodoh dulu
semua sebab aku tak matang dulu


aku harap aku lahir-lahir dari perut mak aku
aku terus pandai dan matang
so aku takkan pernah buat silap
takkan pernah
takkan pernah


padan muka kau Bella.

20 comments:

  1. Dear Sesumpah,

    wow,all that frustation.. transfer them to me.
    feel gud now?

    =)

    ReplyDelete
  2. haha thanks but who are you btw?

    ReplyDelete
  3. ops! my mistake.. i'll send u a message in fb shall i?

    pleasure to stop by
    =)

    ReplyDelete
  4. aloghh. my fb is for ppl that i've met.

    sorry.

    where are u stdying at?

    ReplyDelete
  5. eh tade erh? rsnye da send msg smlm..
    u still can send msg to ppl who's not ur frens..

    studied in utp. convo this Oct.

    =)

    ReplyDelete
  6. awhh itu kau, mmg xde fb dah keh?

    ReplyDelete
  7. yup, da deactivate.. n xde niat nk bkak lg.

    =)

    ReplyDelete
  8. loghh kenapa? then mcmana nak kenal?

    ReplyDelete
  9. awwwh..
    not sure u'll like me. add la ym ke skype.
    we'll talk whenever u're free orite?

    nice to knoe u btw
    =)

    ReplyDelete
  10. awhh. ok. boleh jeh nak keep on jd mysterious.

    asalkan mean no harm (:

    ReplyDelete
  11. ahaks!

    didn't mean any harm. but yah, mystery will do.
    sori, but i prefer in person relationship, not online.

    pleasure, owez
    =)

    ReplyDelete
  12. btw, xde la misteri pn. da tau name btol kn?

    =)

    ReplyDelete
  13. haha ok. eh mcmana boleh jmp fb aku ehh?

    ReplyDelete
  14. heee..

    seekor burung hud hud beritahu.
    alaa, bile da tau name pnuh leh je cari fb.
    tu yg activate kejup account fb, send msg, deactivate blk

    =)

    ReplyDelete
  15. b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

    apa kata kita muntah ramai rami bila rtm buat cerita

    2010 September 17 19:09

    Keh keh keh ke mana tumpahnya kuah kalau tak atas nasi. Emak borik anak rintik macam Lucius Makismus.

    Bertuah puki emak ko melahirkan anak melayu biol macam ko.. keh keh keh..keep it up bro.

    ReplyDelete
  16. brotol karat, komen kau tu tuju kat aku keh?? takk faham @,@

    ReplyDelete
  17. wow! frust sungguh....engine memang payah kan

    MrB - selamat konvo bro, aku ex-utp chem eg
    (x abis)

    ReplyDelete